söndag 25 december 2011

Business Woman Haircuts

Jag har följt serien Pan Am nu i höst, som ju tyvärr ska lägga ner. Själv så älskade jag den. Den är snygg. Den är klassisk. Den är Pan Am. Vad mer behöver man säga? Min mor och far flög med Pan Am på 60-talet, och har givetvis en väska därifrån. Hur som helst, jag har uppmärksammat Kelli Garners frisyr i serien, som jag skulle säga är en perfekt frisyr för en Business Woman. Sanningen är att långt hår ofta för tankarna tillbaka till småskolan. Det är alltid mer professionellt med en kortare frisyr.



Sedan har vi givetvis Christine Lagarde som alltid ser professionell och snygg ut. Hon är dock något äldre men kvalificerar helt klart in. 

Och Michelle Obama som även hon har en professionell och snygg frisyr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar