fredag 23 december 2011

St. Moritz here I come!

Har inhandlat en skidoverall idag och är redo för St. Moritz. Fick dessutom veta att min pojkvän har ett nytt jobb i New York redan i Januari, och kommer bo på Manhattan. Ska bli väldigt roligt att svassa Manhattan fram oftare.

Jag har förövrigt skrivit ihop och tidsinställt flera inlägg tidigare. Har ställt in dem till klockan 08:00 varje dag. Själv tillbringar jag all tid i skidbacken såklart!

Ämnen:

23.12 - Utbildning
24.12 - Att sporta rätt
25.12 - Business Woman Haircuts
26.12 - Härskartekniker - Osynliggöra
27.12 - Vikten av att tala flera språk flytande
28.12 - Business Women Wardrobe del 1
29.12 - Tillgångsbaserade inkomster
30.12 - Tjusningen med Galoppsport
31.12 - Stockholm i mitt hjärta
1.1 - Ha rätt Business Women förebild
2.1 - Mina karriärtips
3.1 - Invandringspolitik
4.1 - Skattepolitik

Vill någon ha tips om något specifikt. Skicka iväg en kommentar, så skriver jag om det när jag är tillbaka i Berlin. Kommer lämna min dator här, för jag vill vara helt ledig. Har installerat programmet GoToMyPc, så att jag kan nå hela min dator från vilken annan dator som helst. Prova!

God Jul & Ett Gott Nytt År! 

Önskar 
Business Women Anonymous! 

1 kommentar:

  1. Låter intressant! Skriv gärna lite Londontips också, verkar som om min karriär kommer att ta mig dit snart och någon fritid kanske jag kommer att ha också...

    Gott nytt år!

    SvaraRadera