onsdag 14 december 2011

Hur har jag tid att blogga?

Jag fick en arg kommentar igår som försöker slå hål på om jag verkligen är en Business Women eller bara en komplett idiot. Hon påstår att om jag verkligen hade varit inom Business, så hade jag inte haft tid att blogga.

Vad gör jag egentligen? 

Min inkomst är högst tillgångsbaserad, vilket betyder att jag som ca 90% av befolkningen inte slavar för timlön. Jag jobbar hur, när och var jag vill. 

Till er som tycker att familjen är viktigare än pengar, så kan jag meddela att jag tack vare mina satsningar på min ekonomi har en större frihet än er och när som helst skulle jag kunna sluta jobba för att vara hemma med "barnen". Dessutom skulle jag fortsätta ha inkomster om jag gjorde det. 

Nu faller det sig dock så att jag älskar att jobba och att jag 100 gånger av 100 skulle välja det framför blöjbytande. Barn är ju något som jag bekant mer än gärna undviker. 

Så, jag har mer tid än du. Mer pengar än du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar