onsdag 21 december 2011

Hej BW2

Snyggt, speciellt dvf:en och armnandet. Net-a-porter kan man alltid lita pa. Vore dock kul om du kunde skriva lite mer om business etc. Finns redan en massa mode/lyxkonsumtionsbloggar. Om du finns IRL har du ju massor du kan dela med dig till aspirerande business women! Det saknas ju knappast saker att spendera pengarna pa - att fa ihop dem ar ju mindre enkelt.2

Kul blogg annars.
BW2


Hej BW2,
Givetvis finns jag på riktigt och självklart kommer jag att delge er mycket mycket mer. Både betraktelser, tips och smakprov ur min affärsgarderob. Däremot vill jag vara anonym och skriver därför oberoende av bransch. 
Till dig som är aspirerande Businesswomen har jag flera tips, alltifrån vad man inte ska ta på sig för uppgifter. Såsom att fixa lokal till julfesten till exempel, samt hur man upptäcker härskartekniker och undviker att bli utsatt för dem. Jag kommer också skriva mer om att vara på min nivå i arbetslivet ur en kvinnlig synvinkel. Kvinnor är underlägsna män i arbetslivet, men det är bara vi som kan ändra på det genom att fortsätta att sträva uppåt. Vi måste komma ihåg att det absolut är fullt möjligt att bli VD för ett börsnoterat bolag som kvinna, men att det kräver mer arbete. Det är mer normer att bryta. 
Så BW2, mer kommer, var så säker.
/BWA

1 kommentar:

  1. Låter bra!Håller du den linjen kan detta bli min nya favoritblogg!
    BW2

    SvaraRadera