torsdag 15 december 2011

Nyckeln till snygga former

De flesta kvinnor underskattar vikten av bra underkläder. Även om man är storlek 36 som jag, och smal så blir resultatet bättre med bra underkläder.

1. Body med axelband. Super att ha under byxkostymen då den formar rumpa och lår. 



2. Gördel för ofasta magar som är direkt osnyggt i alla sammanhang. 


3. Suverän överdel att ha under skjortor. Går även bra till en snygg kofta. 


4. Slimmande underkjol i stretch, gör underverk för figuren under en snäv kjol. Kom dock ihåg att det finns bättre alternativ om du är tjock, då valkar ovanför linningen känns ofräscht. 


1 kommentar:

  1. Bra tips om underkläder, skall själv återvända till jobbet efter mammaledighet snart och behöver uppdatera jobbgarderoben, skriv gärna mer om snygga kläder som passar i affärslivet.

    Kul blogg btw - synd bara att du helt valt bort barn, det jag skulle vilja hitta är en blogg av en ascool karriärkvinna (inom ett mansdominerat yrke av den typ jag, och som det verkar, du har) som har barn och lyckas (eller i alla fall försöker) få det att fungera trots att det ju inte går att kombinera karriär med att vara supermorsa i linje med de krav som ställs på siter som familjeliv). Nu har jag ju ynglat av mig men vill gärna både äta kakan och ha den kvar så att säga!

    Dock får du gärna skriva dina erfarenheter av att bossa över män och sätta dig i respekt i manliga sammanhang, det vore kul att läsa!

    Med vänlig hälsning,

    Karriärmamman

    SvaraRadera